Mi is az a Kasszasiker?

A Kasszasiker használati utasítás
a modern bolti marketinghez

  • Ha kíváncsi vagy egy olyan rendszerre, amelynek a felhasználói:
  • egyre kevesebb munkával egyre nagyobb bevételre tesznek szert...
  • egyre könnyebben érik el, hogy a vevő őket válassza és ne a konkurenciát (még akkor is, ha máshol olcsóbban vásárolhatna - ez az igazi varázslat ám! - és most felfedjük a bűvésztrükköket!)
  • és amivel egyre gyorsabban növelheted a bolti "birodalmadat", elnyerve a barátaid csodálatát és a versenytársaid féltékenykedését,

... akkor jó helyen vagy!

A Kasszasiker-ben RENGETEG munka, tudás és tapasztalat van, hogy Te minél kevesebb erőfeszítéssel kapd kézhez:
  • a szuper-hatékony kampányokat, akár már az első próbálkozásra...
  • egyszerű, "lépésről-lépésre" megvalósítható promóciókat, mintákat...
  • nem csak elméleti, hanem a valóságban kipróbált, tesztelt és bizonyítottan működő módszereket, a boltodat felvirágoztató marketing technikákat...
  • és olyan stratégiákat, amik lényegesen megkülönböztetnek Téged a versenytársaktól, ami jó okot ad a vevőknek a vásárlásra - még akkor is, ha az áraid magasabbak...

Mi NEM a Kasszasiker?

Nem csak elmélet, amit nehéz és unalmas olvasni, és még nehezebb megvalósítani. Ezt meghagyjuk a professzoroknak!
Nem egy külföldi anyag magyar fordítása - hanem eredeti, itthoni vállalkozókkal kipróbált, bizonyítottan működő módszerek gyűjteménye...
Nem a nagy cégek példáit szajkózó anyag, hanem a Tiédhez hasonló méretű cégekkel való együttműködésünk közben szerzett tapasztalataink gyűjteménye, amit most eléd tárunk...

Első rész:
az ALAPOK:

Egy őszinte teszt, ami gyorsan megmutatja, hogy hol vannak a legnagyobb lyukak, amin a lehetséges profitod ma elfolyik. Ebből párat talán Te is tudsz, de a többség garantáltan újdonság lesz!

Ezzel az önismereti teszttel kezdünk minden személyes bolti marketing tréninget és tanácsadást, és ha meglátod, meg fogod érteni, hogy miért.

 
Ezen kívül az első részből kiderül, hogy:
  • nem minden vevő jó vevő, és mostantól Te döntheted el, hogy kiket szeretnél a boltodba beterelni...
  • mi az alapja minden marketing stratégia sikerének, és ezért milyen áldozatot kell hoznia a vezetőnek...
  • mit kell tudnod a piacról (ebben sok meglepetés lesz), és hogyan kell azt megszerezni egyszerűen és gyorsan...
  • valamint a "kompetitív kémkedésről" is szó lesz, benne pár gyakorlatias, kipróbált módszerrel, amivel felmérheted a versenytársaidat a tudtuk nélkül.

Második rész:
ÚJ VEVŐK SZERZÉSE


Tény: a marketing a vevőszerzésre sok-sok tucat eszközt ismer.

Tény: a magyar boltosok átlagosan csupán 2-3 ilyen eszközt használnak rendszeresen.

Kérdés: ha CSAK ezen javítasz egy kicsit, a Kasszasikerben található leírások alapján, az mennyivel segítené a vállalkozásodat?

Ebben a füzetben a alábbi eszközökről találsz használati utasítást:

  • hogyan válassz médiát, azaz reklámozási csatornát? Egy példát is találsz, amikor ennek a rossz megválasztása megnyomorított egy boltot, és a váltás óriási növekedést hozott...
  • eláruljuk, hogy hol vagy átverve a szakzsargonok nem ismerete miatt, amikor azt hiszed, hogy milyen olcsón vettél reklám felületet, pedig csak felesleges pénzkidobás volt.
  • Szórólap titkok - mit NEM szabad ráírni, mit KELL rátenni, hogyan készíts olyat, amit nem dobnak ki, ami ELAD?
  • A kirakatod - a kirakatok 80%-a pénzkidobás - pedig ez az első benyomás az utcáról betérő vevőnek. Marketing szempontokból vajon átgondoltad már, hogy mire van szükséged? A válasz rendhagyó lesz - de megmutatja, hogy a kirakatodat hogyan rendezd be hatásosabbra sokkal olcsóbban...
  • Az ellenállhatatlan ajánlat - felejtsd el az árakciókat, máshogy is el lehet adni, és ehhez kapsz itt több olyan ötletet, amivel akár holnap reggeltől megemelheted a profitodat egy akár egy fillér extra kiadás nélkül is!

Harmadik rész:
MÉG TÖBB marketing eszköz

A millió feletti bevételű kampányok titkos jolly-joker marketing eszköze: a DM, avagy direct mail avagy reklámlevél - vajon miért ezt használja a legtöbb sikeres kisvállalat? És hogyan?

Továbbá:

újsághirdetések - tudtad, hogy sokat számít, hogy melyik oldalon hirdetsz? (jobb vagy bal, mire tippelsz?) - mi a legjobb sajtóreklám stratégia, ami évekig fenntartható egyre emelkedő eredménnyel?

Fontos: miért rossz a legtöbb kis- és nagyvállalati sajtóhirdetés? Mit kell AZONNAL megváltoztatnod a saját hirdetéseden? FIGYELEM: Ha a boltod reklámoz bármilyen újságban, akkor ez a fejezet KIHAGYHATATLAN!

Tévéreklám: az igazság valahol a nagyköltségvetésű multis reklámkampányok és a "gagyi" kisboltos tévéreklámok közt van -de hol? Ha ezt a pár egyszerű dolgot megtanulod, akkor a tévéreklámod a költsége sokszorosát hozhatja vissza - ami a növekedésed egyik legfontosabb zálogává válhat...

Rádióreklám: tudtad, hogy ár/megtérülés arányában a rádió az egyik legjobb választás egy bolt számára? De csak ha odafigyel ezekre az alapelvekre, amik alapján egy rádióreklámot össze kell állítani...

Mozireklám: a mozifilmek közönsége a legjobb reklámalany - de csak ha olyan hirdetést tudsz feladni, amit nem felejtenek el a film első percében. És ennek vannak ám bevált módszerei...

Ebben a füzetben egy új témába is belecsapunk:

INTERNET MARKETING - vevőszerzés- és megtartás egy online hírlevél segítségével. Könnyebb mint gondolnád - és eredményesebb is. De várj csak: hány bolttól, ahol eddig vásároltál, kapsz online hírlevelet? Ugye! Gyakorlatilag Tiéd a piac, ha ezt jól csinálod...

Negyedik rész:
TURBÓ profitnövelési technikák

Találó kérdés: mi az a képesség, aminek már egy minimális elsajátítása is "varázslóvá" változtat Téged, aki szavai erejével tud vevőket szerezni, a régieket megtartani, és eladni, eladni, eladni?

Megfejtés: a reklámszöveg-írás! Nézz körül, hogy milyen sok a rossz reklám, és ennek a megoldása nem a szebb fotókban, nem az alacsonyabb árakban rejlik - hanem a jobban megírt reklámszövegekben. Ha nem is Te írod a reklámszövegeket, akkor is legalább alapszinten tudnod kell a szabályokat, hogy el tudd bírálni a kollégád vagy az ügynökséged munkáját.

Továbbá:

  • Kuponok: 15 azonnal bedobható kupon-típus, amivel visszahozhatod a "csak nézelődő" vevőket, amivel arany-kalitkába zárhatod a meglévő vevőidet, amivel gyakrabb vásárlásra bírod a piacodat, stb - ha ezt elolvasod, legalább 2-3-at meg akarsz AZONNAL csinálni, annyira jók!
  • A legolcsóbb és leggyorsabb vevőszerző stratégia, a keresztmarketing. A barátságos, nyílt és együttműködésre hajlandó cégvezető első számú marketing fegyvere lehet a keresztmarketing - ehhez kapod meg a használati utasítást. Vigyázat: könnyű rosszul és eredménytelenül csinálni, ezért mindig tartsd be a használati utasítást!
  • A szóbeszéd ereje: hogyan garantálhatod, hogy az elégedett vevőid sok-sok új vevőt szereznek a boltodnak?

Ötödik rész:
AKCIÓ!

Felejtsd el a profitgyilkos, árversenyes árakciókat, amik a legrosszabb "olcsójános" vevőket hozzák be. Ismerj meg 20 új akció típust, amik magas profitú eladásokat tesznek lehetővé nagy hullámokban!
 

Ezen kívül:
- Akció: a kóstoló
- Akció: a kiállítás
- Akció: a roadshow
- Akció: telemarketing

És egy bónusz fejezet:
"Hogyan írj a reklámodhoz ellenállhatatlan címsorokat?"

Hatodik rész:
Termék- és árstratégia

Ez lesz az egyik legszemfelnyitóbb fejezet, amit valaha olvastál a bolti marketingről. Itt Carrigan Cserna Kata megosztja a legjobb titkait, ami segíteni fog Neked abban, hogy:

  • hogyan állítsd össze a kínálatodat, mennyi legyen benne az olcsó, a középáras és a drága portékák aránya? A válasz erre sokkal egyszerűbb, mint hinnéd - és sokkal nagyobbat lendít a boltod imázsán és bevételén...
  • hogyan szabd meg a termékeid árát? Tipp: ennek semmi köze ahhoz, hogy A) mennyi a beker ára, B) mennyiért árusítja a konkurencia, C) mennyi pénze van a vevőknek. Az árstratégiát egy negyedik, de sokkal hatalmasabb elvnek kell vezérelnie...

Ezen kívül ebben a füzetben:

  • Hogyan emelheted meg a "kosárértéket", azaz az egy vásárlásra eső bevételedet? Ez a boltosok egyik kulcs-területe, ahol a profit növelhető, Te mennyire vagy jó ebben? Az alkalmazottaid mennyire jók ebben? Mert van bolt, akinek ez jelenti a nyereség/veszteség határvonalat - érdemes tehát komolyan venni. (Tipp: szerintem ezzel a módszerrel lehet a leggyorsabban visszatermelni a Kasszasiker megvásárlásába fektetett pénzedet)
  • A hosszú reklámszövegek titka: ez azok számára létfontosságú, akik email-ben vagy a weben BÁRMIT el akarnak adni, itt ugyanis a rövid reklámszövegek hagyományosan nagyon rossz hatásfokkal működnek. És hosszabbat írni kész művészet - hacsak nem ismered ezeket a titkokat...

Hetedik rész:
A MARKETING TERV!

Hogyan állíts össze akár egy óra alatt egy egész éves, a saját kasszasikeredet elhozó marketing tervet?

Ez sokkal egyszerűbb mint gondolnád, és itt megmutatjuk a titkák.

Végezd rosszul a marketing tervedet és küszködés, stagnálás (vagy még rosszabb...), csökkenő profit és kiégés vár Rád. De állíts fel egy jó marketing tervet, és új élettel telik meg a boltod, a piacod - és Te is sokkal boldogabban, több energiával fogsz felkelni minden reggel!

Ezen kívül a hetedik részben:

  • A céges vagy nagy volumenű eladások titka: hogyan állíts össze egy írásos ajánlatot? (Tipp: nem mindegy, hogy mit írsz az elejére, és különösen nem mindegy, hogy milyen sorrendben prezentálod az olcsó és a drága verziót - ez a marketing pszichológia egyik legszebb eredménye, ami mostantól feléd gördíti el el a szerencse kerekét!)
  • A boltod arculata: mit akarsz sugallni a vevőidnek? Mit szeretnél, milyen imázs alakuljon ki Rólad a fejükben? Megmutatjuk, hogy a nyilvánvaló technikákon kívül ezt még milyen eszközökkel, milyen szempontok szerint befolyásolhatod.
 
ÚJ megrendelési forma
Magyar feliratos termékek
Hamarosan érkezik
Újdonságok
Akciós termékek

Minősítéseink

Bisnode tanusitvany

'A' minősítésben jutalmazta a Balloon World-öt az Opten Kft.

Vásárlói vélemények

 

Mindennel elégedett vagyok! Profik vagytok.:)

 

Imi
(Fanti Léggömb és Party Dekor)

még több vélemény >>