Ted A. & Betty Vlamis

Parti emberek: Ted A. & Betty Vlamis


A Pioneer Balloon Company „az emberek arcára mosolyt csalni iparág” aktív résztvevője már közel 100 éve. Ez a nemzetközi cég, mely a Qualatex latex, fólia és bubble léggömbök legkülönfélébb választékát nyújtja, a World Balloon Convention (WBC) házigazdája.
A WBC-re hivatalosak léggömb művészek, vállalkozók, és újoncok a világ minden tájáról, hogy együtt ünnepeljék meg a léggömb iparágat minden 2. évben egy új helyszínen.
Ted A., elnök, és Betty, ügyvezető alelnök, örömüket lelik abban, hogy látják alkalmazottaikat fejlődni, és mindketten „elkötelezettek az alkalmazottak folyamatos fejlődése és személyes növekedése” iránt.

Honnan ered a léggömbök iránti szeretetük?
Ted A.: Amikor először vizsgáltuk a léggömb iparágban rejlő lehetőségeket,
azzal a jó hírrel szembesültünk, hogy a léggömbök már régóta jelen voltak a piacon (egészen 1917-re visszamenőleg). A rossz hír azonban az volt, hogy az iparág nem fejlődött azelőtt, mielőtt mi bekapcsolódtunk volna. Úgy gondoltuk, hogy egy kis marketinggel fenntarthatjuk a szakmát. Természetesen, az iparág fejlesztése hatalmas örömöt és szenvedélyt eredményezett.

Betty: Nehéz megmondani, hogy honnan ered valójában a léggömbök és a szakma
iránti szeretetünk.
Megfigyelted már egy gyermek arcán jelentkező áhítatot, ha meglát egy léggömböt? Úgy gondolom, ez az áhítat mindannyiunkban ott rejlik.
Ahogy öregszünk, még mindig bennünk van a gyermeki látásmód. A léggömböket ünnepi eseményekhez kötjük, melyek megmosolyogtatják az embert.

Ted A.: A léggömböket régen a gyerekek játékának tartották. Ezt megfordítottuk, és azt mondtuk, hogy a léggömbök a bennünk rejlő gyerekeknek szólnak, életkortól függetlenül. Azóta vehető észre kiemelkedő változás.

Mi a céljuk a 2015-ös évre?
Betty: Szenvedélyes emberekkel dolgozunk együtt. Azt hiszem, ez ragályos.

Ted: A „szenvedély” szó egységbe zárja a léggömb iparágat. Szenvedélyesek vagyunk
a termékeink iránt, az embereink iránt, és azok iránt is, akikkel üzletet kötünk.

Úgy gondolom, a szenvedély önregeneráló. Minél több van belőle, annál nagyobbra nő.

Mi volt a Pioneer Balloon Company-vel való együttműködésük legeredményesebb része?
Betty: Képesnek lenni látni, ahogy az emberek a cégen belül fejlődnek, és magát az ipart is látni, ahogy virágzik. Ettől vált a mi életünk is igazán gazdaggá.

Ted: Egészen a kezdetektől a stratégiánk részét képezte az oktatás – nem csak a vásárlók, de a saját magunk fejlesztése is. Látni a tanulás és a személyes fejlődés iránti elkötelezettséget a cégen belül rendkívül jó érzéssel töltött el minket.
Fantasztikusan izgalmas felfedezni azt, hogy az emberek mennyit fejlődtek problémamegoldó képességeikben, hogy most már meg tudnak oldani nehezebb feladatokat is akár. Meg vagyunk áldva, hogy ilyen fantasztikus csapatunk van, akiknek képességei csak fejlődnek és fejlődnek. Ez hatalmas elégedettséggel tölt el minket.

Betty: Ez igaz az egész iparágra is. 1979-ben, amikor mi kezdtük a szakmát, nem sok vállalkozás volt, melyek léggömbökkel foglalkoztak. Ma azonban egész tömegesen vannak jelen a szakmában a különböző vállalkozások, mely az ipar fejlődését és növekedését is alátámasztja.

Mi a legjobb tanács, amit adni tudnának a léggömb iparban érdekelt kiskereskedőknek?
Betty: Megkülönböztetés! Nézd meg, mik az erősségeid, és hogy
hogyan tudod alkalmazni ezeket az erősségeket a termékeknél, melyeket eladásra kínálsz! A léggömbökre ne csak árucikként tekints!

A léggömbök másoktól nagyban megkülönböztetik azokat a kiskereskedőket, akik valamilyen értéket adnak egy nagyon egyszerű termékhez.

Manapság az emberek hozzáértőek és számtalan forrás áll a rendelkezésükre.
Ha egy terméket önmagában árulsz, az nem biztos, hogy megfelel a vevő igényeinek.
A kiskereskedésbe már úgy lép be a vásárló, hogy elképzelései vannak, de
a kiskereskedőnek kell az elképzelést megvalósítania.
Néha azonban a vevők egyáltalán nem tudják, hogy mire van szükségük, ezért fontos foglalkoznunk velük, hogy kiderítsük és felfedjük a bennük rejtőző igényeket.

T: Néha mindannyian komoly és nehéz időszakokon megyünk át, és megesik, hogy könnyen elfelejtjük, hogy van még helye ünnepelni bizonyos jeles alkalmakat.
A kiskereskedőknek arra kellene koncentrálniuk, hogy „felvillanyozzák” vásárlóikat, akik ezáltal megünnepelnek olyan kis győzelmeket, mint egy újabb év, egy újabb ballagás, vagy éppen egy újabb évforduló.

B: Mára az emberek többségének gazdasági helyzete érezhetően megcsappant. Sokszor az emberek nem tehetik meg, hogy megvásárolják a legjobb autót, háztartásigépet, ruhát, vagy cipőt. De megvehetik a legjobb léggömböt. Örülünk, hogy mi magunk is ennek részesei lehetünk.
Magyar feliratos termékek
Vásárlói vélemények

 

A kiszolgálással mindenképpen nagyon elégedett vagyok. Ahogy megjelenek a boltban azonnal mellém szegődik valaki - ez persze jó értelemben - és segít, amiben szükséges. Ha kell akár több fordulóban is egy vásárlás alkalmával. Így sokkal könnyebb és nem utolsó sorban gyorsabb is a vásárlás. A hétfői nyitva tartás megváltoztatása is jó ötlet volt.

 

Antalné Károlyi Krisztina
(Árvácskás Virág-Ajándék)

még több vélemény >>